Přípravné třídy a 2. B se vypravily na výlet do Botanické zahrady v Bečově, kde plnily úkoly na téma Z pohádky do pohádky.
Třídy 4. C a 4. D navštívily knihařskou dílnu v Klášteře premonstrátů v Teplé. Žáci si prohlédli krásné prostory opatství, vyzkoušeli si, jak vypadala škola za doby Marie Terezie, zkusili si číst ve stovkách let starých knih. Také se seznámili s knihařskými stroji a různými technikami tisku. Nakonec si každá třída vyrobila svou vlastní knihu- Bestiář.
Vybraní chlapci ze 4. a 5. tříd se zúčastnili okresního kola ve florbalu. Umístili se na krásném 3. místě z celkového počtu 9 škol. Postup do krajského finále unikl jen o kousek. Kluci bojovali až do posledního hvizdu. Děkuji za reprezentaci: Marek Nečekal (4. A), Tomáš Donáth (5. C), Matyáš Dřímal (5. A), Lukáš Jelínek (5. A), Adam Sunek (5. A), Tomáš Štycha (5. B), Erik Mudrončík (5. A). Ondřej Neugebauer (4. D).
Den pro školu - Nedoslýchavé a neslyšící osoby
Žáci 5.B se zapojili do vzdělávacího programu zaměřeného na porozumění potřebám nedoslýchavých a neslyšících osob. Tento Den pro školu přinesl žákům nejen nové zkušenosti, ale také hlubší vhled do světa lidí se sluchovým postižením. Během dne měli žáci příležitost prozkoumat různé aspekty života lidí s poruchami sluchu. Jednou z aktivit bylo vyzkoušení simulace sníženého sluchu o 20 dB, což pomohlo žákům pochopit, jakým výzvám mohou nedoslýchaví či neslyšící lidé každodenně čelit. Následně se seznámili s prstovou abecedou, další aktivitou bylo odezírání ze rtů. Na závěr programu proběhla lekce znakové řeči, kdy se žáci seznámili se základními znaky a základními pravidly komunikace. Tato část programu byla nejen poučná a interaktivní, ale také zábavná. Děkujeme p. Mgr. Voříškové za takovou zkušenost. Mgr. B. Hankerová
Dne 22.4. proběhl projektový den "DEN ZEMĚ". Každá třída si připravila svůj program ve škole, nebo venku. Hrály se kvízy, plnily úkoly, tvořilo se, uklízelo se školní hřiště.
Proč je voda v řece čistá - to se 24.4. dozvěděli žáci 4. A, B ve firmě Vodakva v Drahovicích. Seznámili se se způsobem čištění odpadních vod. I když jim to občas "nevonělo", žáci pochopili důležitost čisté vody v řekách a potocích.
Třída 5. C míchala čarodějnické lektvary, trocha chemie před vstupem na II. stupeň se hodí. Žáci si také připomněli tradici a zvyky filipojakubské noci.